fredag 3. mai 2013

Små barn, store gleder.

Helgen kom, men med ett realt vindfullt vær. Ikke mye sol og utendørsaktiviteter er ikke det som frister aller mest akkurat nå. I dag kom noe jeg har ventet på denne uken. Ett par klis nye Alfa Bever Pro som jeg har vært så heldig å få rimelig mot at jeg tester de ut. Pakka de ut. Lukten av nye sko i rommet og iveren etter å komme seg ut på tur kom med en gang :). Skoa finner jeg ikke på sia til Alfa, men de har helkalosjering og ser meget meget lovende ut. Grunnen til at de ikke eksisterer i deres sortiment er at dette er ett helt nytt produkt som kanskje får livets rett.

Nå blir det å komme seg ut på noen turer med disse. Ser ut de er noe høyere enn M77 jeg har brukt så langt så blir artig å se hvordan disse blir på turer når jeg får gått de skikkelig til.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Sider